Naszą witrynę przegląda teraz 20 gości
"Mam haka na raka" - edycja 5 - podsumowanie
Wpisany przez Administrator
wtorek, 03 lipca 2012 11:30

Podsumowanie 5 edycji ogólnopolskiego programu profilaktyki "Mam haka na raka"

Dnia 24 czerwca 2012 roku, działająca przy I Liceum Ogólnokształcącym w Brzegu, grupa “Na Haczyku”- Kamila Jelonek, Natalia Biss, Justyna Niziołek, Alicja Grudzińska i Dawid Mularski, wyjechała do Warszawy na galę finałową piątej już edycji programu Mam Haka Na Raka.

Po całorocznej pracy nad programem byliśmy bardzo ciekawi, jak zostały docenione nasze dotychczasowe działania. Jednak musieliśmy uzbroić się w cierpliwość, ponieważ gala odbywała się dopiero następnego dnia. Po długiej i męczącej podróży pociągiem postanowiliśmy wykorzystać pozostały nam czas na zwiedzanie Warszawy.

Pierwszym miejscem, jakie odwiedziliśmy było Muzeum Powstania Warszawskiego. Bardzo mile zaskoczyło nas jego wnętrze i sposób, w jaki zostało przedstawione i pokazane tak ważne wydarzenie dla naszego kraju. Następnie odwiedziliśmy Królewskie Łazienki. Tam mieliśmy chwilę, aby odpocząć na zielonej trawie nad wodą, podziwiając piękno tego wspaniałego miejsca.

Kolejnym punktem naszego planu dnia, który chcieliśmy zrealizować, były odwiedziny na Stadionie Narodowym. Nie udało nam się jednak do niego wejść. Stadion został zamknięty ze względu na zbliżający się mecz półfinałowy w ramach Euro 2012.

Na warszawskiej starówce przysiedliśmy na chwilę podziwiając architekturę oraz oczywiste, warszawską Syrenkę. Po tym długim i męczącym dniu udaliśmy się wreszcie autobusem do hostelu.

Kolejnego dnia, już od rana byliśmy bardzo podekscytowani. Nie mogliśmy się doczekać finałowej gali. Elegancko ubrani wyruszyliśmy pokonując dosłownie całą Warszawę do miejsca rozdania nagród. Całe wydarzenie było prowadzone przez znaną pewnie wszystkim z telewizji panią Marzenę Rogalską. Napięcie rosło wraz z kolejnymi nominacjami i zwycięzcami poszczególnych kategorii. Kiedy prawie ostatnia iskra nadziei na zwycięstwo zaczęła przygasać, okazało się, że nasz zespół otrzymał nagrodę hakowicza przyznawaną przez laureatów poprzednich edycji konkursu. Byliśmy bardzo zaskoczeni i zadowoleni. Chyba nigdy nie zapomnimy tej chwili. Niespodzianką był też dla nas koncert zespołu "Enej", który wystąpił w roli gwiazdy wydarzenia. Gala zakończyła się ciepłym poczęstunkiem i zdjęciem z główną prowadzącą. Następnie udaliśmy się na dworzec i z uśmiechami na twarzy wróciliśmy do Brzegu. W takim nastroju 6-cio godzinna podróż nie stanowiła żadnego problemu.